Провідну роль у вихованні та навчанні учнів ПТНЗ належить
майстрові виробничого навчання. Саме він поєднує в собі функції викладача,
вихователя і наставника, вирішує основні завдання підготовки робітників, формує
у своїх учнів знання та навички з обраної професії. Він впливає на них особистою
поведінкою, способом життя, своїми моральними якостями. Його інтелект, культуру
поведінки, професійну майстерність і громадську активність учні сприймають як
своєрідний еталон.
Важливою умовою ефективності виховних зусиль майстра є його
особистий приклад, ділова кваліфікація, глибоке знання справи, сувора
вимогливість до себе, доброзичливе ставлення до учнів, тактовність.
На практиці
виховну діяльність я починаю першого дня з кожним учнем в групі, а свою роботу
будую за такими складовими:
1. Знайомство з кожним учнем групи.
2. Вивчаю сімейне положення учнів.
3. Вивчаю захоплення і таланти учнів.
4. Веду розмову з учнями
про участь в спортивних та культурних заходах.
5. Виявляю здібності учнів.
6. Виявляю ініціативних учнів.
7. Веду контроль над виконанням завдань позаурочної роботи.
2. Виховна година “Культура поведінки”
3. Виховна година “Привіт! Я - конфлікт!”
4. Виховна година “Щастя. Як його досягти?”
Комментариев нет:
Отправить комментарий