Контроль знань з виробничого навчання мною проводиться системно, при цьому враховуються зовнішній зворотній зв’язок – майстер-учень та внутрішній зворотній зв’язок – самоконтроль. Саме самоконтроль сприяє формуванню в учнів активності та відповідальності.
Моніторинг якості навчальних досягнень моїх учнів демонструє позитивну динаміку, це є добрим показником та свідченням того, що обрані форми і методи навчання ефективні, а мій чималий педагогічний досвід допомагає досягненню поставленої мети.
Моя система контролю якості знань виконує декілька функцій:
- навчальну, яка полягає у тому, щоб розширювалися, поглиблювалися і удосконалювалися знання, уміння та навички учнів, а також формувався стійкий інтерес до опанування професії;
- виховну, яка передбачає, що контроль має зворотний зв’язок, який показує і учням і майстру ефективність їхньої роботи;
- контролюючу, яка дає змогу стежити за процесом і результатами навчальної діяльності;
- організуючу, яка полягає у організації навчального процесу в цілому та сприяє формуванню режиму самостійної роботи учнів;
- розвивальну, яка виявляється у тому, що під час контролю вдосконалюються психічні процеси та особисті можливості: увага, пам’ять, уява, мислення.
- навчальну, яка полягає у тому, щоб розширювалися, поглиблювалися і удосконалювалися знання, уміння та навички учнів, а також формувався стійкий інтерес до опанування професії;
- виховну, яка передбачає, що контроль має зворотний зв’язок, який показує і учням і майстру ефективність їхньої роботи;
- контролюючу, яка дає змогу стежити за процесом і результатами навчальної діяльності;
- організуючу, яка полягає у організації навчального процесу в цілому та сприяє формуванню режиму самостійної роботи учнів;
- розвивальну, яка виявляється у тому, що під час контролю вдосконалюються психічні процеси та особисті можливості: увага, пам’ять, уява, мислення.
Комментариев нет:
Отправить комментарий