Виховна робота


Провідну роль у вихованні та навчанні учнів ПТНЗ належить майстрові виробничого навчання. Саме він поєднує в собі функції викладача, вихователя і наставника, вирішує основні завдання підготовки робітників, формує у своїх учнів знання та навички з обраної професії. Він впливає на них особистою поведінкою, способом життя, своїми моральними якостями. Його інтелект, культуру поведінки, професійну майстерність і громадську активність учні сприймають як своєрідний еталон.
      

Важливою умовою ефективності виховних зусиль майстра є його особистий приклад, ділова кваліфікація, глибоке знання справи, сувора вимогливість до себе, доброзичливе ставлення до учнів, тактовність.

 
На практиці виховну діяльність я починаю першого дня з кожним учнем в групі, а свою роботу будую за такими складовими:
1. Знайомство з кожним учнем групи.
2. Вивчаю сімейне положення учнів.
3. Вивчаю захоплення і таланти учнів.
4. Веду розмову з учнями
про участь в спортивних та культурних заходах.
5. Виявляю здібності учнів.
6. Виявляю ініціативних учнів.
7. Веду контроль над виконанням завдань позаурочної роботи.



РОЗРОБКИ ВИХОВНИХ ЗАХОДІВ:
 
1. Виховна година “Я за здоровий спосіб життя”
2. Виховна година “Культура поведінки”
3. Виховна година “Привіт! Я - конфлікт!”
4. Виховна година “Щастя. Як його досягти?”

Комментариев нет:

Отправить комментарий