вторник, 22 декабря 2015 г.


Вітаю відвідувачів мого блогу!

 

Я - Антоніна Іванівна Ягмурова - майстер виробничого навчання І категорії  ДПТНЗ "Дніпропетровського центру професійно-технічної освіти"

 

Моє кредо: Навчаючи - учись, навчаючи - твори, у праці творчості - навчай.

В системі професійно-технічної освіти працюю 23 роки. За цей час маю низку напрацювань, розробок, якими хочу поділитися.

На сторінках мого блогу продемонструвати результати своєї  діяльності для оцінки і оцінити свій професійний рівень, проаналізувати, узагальнити і систематизувати результати своєї роботи  та спланувати  на майбутнє, що необхідно зробити для підвищення педагогічної майстерності.




ПЕДАГОГІЧНЕ ЕСЕ

      Як би голосно це не прозвучало, але професія педагог – найвідповідальніша.
   Кожна людина, яка займається улюбленою справою, вважає свою роботу найцікавішою, найважливішою, одним словом, найкращою. І я не виключення.
     В обраній професії я постійно розвиваюсь, вбираю в себе все нове і цікаве. При цьому я, майстер виробничого навчання, маю розвиватися в усіх галузях, адже технології не стоять на місці і треба йти в ногу з часом.
     Є такий афоризм: «Не даруй людині картину - подаруй їй фарби і полотно. Не даруй людині книгу – подаруй блокнот і ручку. Не даруй того, що ти вважаєш щастям – подаруй їй свободу вибирати своє щастя».
     Це і є сенс моєї роботи. Не обрати за своїх учнів їх майбутню долю, а допомогти їм пізнати цей світ і себе в ньому, знайти своє призначення. Не втручатися постійно в процес їх самопізнання, а чекати, коли учень звернеться з питанням, за порадою або з цікавою пропозицією.
    Тому головне завдання педагога – навчати молодь вчитися, самостійно вирішувати складні задачі життя, стати самими собою. Він повинен навіть в малому побачити велике, щоб розвинути жагу учня до знань, щоб запалити жаром свого серця, своєї душі бодай лише іскорку цікавості.
     Справжнього педагога завжди можна пізнати не тільки за манерами, поведінкою, жагою до навчання. А й за радістю від постійного саморозвитку, самовдосконалення. Якщо педагог не має цього на меті, то жодні новітні методи та технології не допоможуть.


Комментариев нет:

Отправить комментарий